Navigation Menu+

Zdrowy spacer

Data publikacji 16 Lut 2017 / Emil Nowak / Lifestyle, Zdrowie |

Polska

Upewnij się, że bez względu na to, jak daleko można dostać się z punktu wyjścia, jesteś w stanie tam wrócić. Spacer po owalnym torze powinien trwać nie więcej niż ćwierć mili wokół i powinien być idealny. Jeśli czujesz się komfortowo w rozszerzenie spacer przeszłości, czego początkowo ustawiona, idź do niego! Jak już wspomniano, chodzenie jest mniej fizycznie opodatkowania niż w przypadku większości działań, więc nie bój się przekraczać swoje cele.

Ustaw czas. Kiedy po raz pierwszy rozpocząć chodzenie, zdecydować, ile minut będziesz chodzić. Wybierz czas, wiesz, że możesz zrobić. Nie martw się o tym, jak krótkie jest to termin. Wystarczy ruszać aż go. 2-5 minut każdy dzień jest dobry początek. Tym razem wzrośnie z tygodnia na tydzień. Nie zwracaj uwagi na to, jak daleko chodzić. To ma znaczenie bardziej, że idziesz na dłuższy okres czasu. Szybciej i dalej idzie przyjdzie z doświadczeniem.

Podnieś swój czas. Każdy spacer, zwiększyć czas chodu przez 30 sekund do 1 minuty, dopóki nie są w stanie utrzymać się w odległości 10 minut. Ponownie, nie denerwować, jeśli nie można go dłużej niż dzień wcześniej. Ustaw cel i zachować na to i będzie go osiągnąć szybciej niż myślisz. Po osiągnięciu 10 minut, zwiększając tempo może spowolnić, ale nadal stara się zwiększyć swój czas chodu przez 5 minut w każdym tygodniu.